2013. május 21., kedd

Gyermeknap és Mankaszülinap és újra itthon



Eseménydús a május! 22-én, azaz holnap ünneplik a Mankák a 4. szülinapjukat!
Négy éve varrtam az elsőt, érdemes lett volna számolni, mennyi készült azóta - sajnos ezt elmulasztottam. A szülinapokról persze sosem feledkezünk meg! Íme az idei akció, melyet egybekötöttem a gyermeknappal: 

Ha május 31-ig bármit vásárolsz a meska boltomból, a postaköltséget teljes egészében én állom.
A meska boltot a szokásos helyen, itt találjátok:



A képen nem Manka, hanem Shirley Temple látható.

Már két hete itthon vagyunk, de nem jutottam el odáig, hogy egy szép, kerek bejegyzést írjak. Egyrészt tele a fejem, és le kell ülepednie a rengeteg történésnek, másrészt kertes házba költöztünk, és a költözéshez pluszban sok munka szakadt ránk. Mindezt boldogan csináljuk, szépül a ház és a kert, a jövőben biztosan számíthattok kertes fotókra is:



De angliai fotók is vannak még bőven, amiket nem mutattam, hamarosan sort kerítek rájuk, nem maradhatunk kastély nélkül:)


Nincsenek megjegyzések: