2013. január 16., szerda

új függöny, régi barátok

 
Még ilyen puritán az asztalom, pedig már dolgozom.
 
A tárgyak még nem találták meg a végleges helyüket, mindig ide-oda teszem őket, majd kialakul. Az új függönyt szerettem volna megmutatni azzal az életsegítő tanáccsal, mely szerint ha valami sehogysem akar összejönni, tedd félre, foglalkozz mással, és meglesz a megoldás. Volt egy rettentő csúnya függünyöm, amit ráadásul mosni se lehet a címke szerint. Szerettem volna mielőbb otthonossá tenni a dolgozószobám, de ha ránéztem a függönyre, elment az életkedvem. Tudtommal nem volt olyan anyagom, amiből varrhattam volna, venni nem akartam, így összeszereltem még egy asztalt (a képen pont nem látszik, egyébként már 4 vagy 5 asztalom van, de itt most ez a második), ehhez pakolnom kellett, és láss csodát, ráakadtam erre a függönyanyagra az egyik dobozban, még tavaly vettük 1-2 fontért egy bolhapiacon. Hozzáteszem, hogy pont ilyet szerettem volna, ugyanis a fal halvány pisztácia, virágokat akartam, világosat, de vastagot, valamint sok virágot, tessék.
 
*
 
Azt is meg akartam mutatni, milyen szuper dolgokat hoztam magammal, melyeknek nagy része ajándék a barátnőimtől. Le is fotóztam őket, mert olyan sok minden, és úgy örülök nekik, hogy úgy gondoltam, felteszem a blogra.
 

Remek repró Rippl Renitől. Cirkuszos!
Reni blogját itt találjátok.
 
 


 
Spanyol-francia mesekönyv Cserháti Hajnitól, Lilouane címmel, az illusztráció Hajni munkája.
Ez a cicás a kedvenc képem.
Ojni blogja itt.

 
Izgalmas, kézzel készített egyedi bőr karkötő, felvéve olyan, mintha egy erdei tündér lennék, Hegedűs Zsanett munkája. A karkötő az Oxalis sorozat egyik darabja. Itt láthatjátok Zsani oldalát, jól nézzetek szét nála, mert elsősorban nem karkötőket készít:)
 


 
 
Az aktuális kedvenc fülbevalóm, színváltós!
Mikola Eszter készítette, meska boltja itt.
 

 
Véégre nekem is van valamimm a MIMM-es lányoktól!
Nagyon nehéz döntés volt, mit is válasszak, minden darabjuk olyan szép.
Ez itt a fészbuk oldaluk, rendszerint a wampon találjátok őket.
 
 

Újabb türkiz-ség, újabb karkötő, Kwanderától, vagyis Aszódi Melindától.
Az ő meska boltját itt találjátok (waah, nézzétek azt a sárga pénztárcát!)


 
 Szegedi Katalin illusztrátortól érkezett ez a bringás medál, a lány az Elfelejtett lények boltja című mesekönyv borítóján kerekezik (Cerkabella kiadó). (Kata, nem erre a madzagra fogom fűzni, de ha ez vigasztal, ez a madzag egy kastélyból jött velem.:))
Kata blogját itt láthatjátok.


 Tavaszváró, pillekönnyű türkiz bross Scheiring Barbitól.
A Ringu ékszereket itt találjátok.



 
 Kártyanaptár László Zsuzsitól. Nagyon cuki és szuperül kigondoltad, Zsuzsi! A szappant még szagolgatom és gyönyörködöm a színében!
Zsuzsi blogját itt találjátok, a Paintwall oldalát pedig itt.


 
Róth Anikó notesz, már felavattam! (Anikó, jelzem, hogy lenne igény A4-as vázlatfüzetekre is.)
Anikó fb oldala itt, weboldala pedig itt.
 

Ezt a cukker festős-macskás bögrét pedig Molnár Olgitól kaptam. Olgi illusztrációs blogja itt.
 
Ez pedig a bizonyíték, hogy használom is őket:
 
 
 
Végül, de nem utolsósorban Zolka barátnőm csodaszép hímzése, sok-sok munkaórával, ez egy fél díszpárna, én fogom a másik felét hozzátenni, mármint párnát varrni belőle:) Zolka honlapja elérhető itt (László Zsuzsi grafikájával:)


 
 (és ne haragudj, ki kellett volna vasalnom fotózás előtt, de a képek még a visszaérkezésemkor készültek)
 
 Köszönöm, Lányok!!
 

Nincsenek megjegyzések: