2012. október 30., kedd

meska újranyitás - hamarosan


Egy jó hírt hoztam nektek mára, remélhetőleg sokan fogtok örülni neki!

Mint tudjátok, januárban a költözésem miatt bezártam (inaktiváltam) a meska boltom. Azóta nagyon sokan kérdeztétek, mikor lesz újra, és a mai napig kapok ott belső üzeneteket megrendelésekről. Mivel november elején hazautazom és egészen karácsonyig otthon leszek, úgy gondoltam, miért ne nyitnám meg újra erre az időszakra a boltot?
 Talán vannak sokan közöttetek is, akik nem mozognak otthonosan az etsy - paypal tengelyen, illetve jobban bíznak a megszokott, belföldi postázásban, a meska ismerős terepén.

A jó hír tehát : a meska boltom a régi, ismert vattacukorhajulany néven, a régi helyen november 13-ától karácsonyig újra elérhető lesz. A mostaninál picit kevesebb postaköltség, belföldi postázás, alkalmankénti személyes átvétel (a wampokon, vagy extrém sürgős esetekben megbeszélés szerint), és nemcsak Mankát fogok majd feltölteni, hanem mint régen: gyerekszobába való illusztrációkat, mesekönyveket, képeslapokat, füzeteket és az új zsebtükröket is. 

A zsebtükrökről még nem írtam itt, pedig szerettem volna.
Háromféle, 6 cm-es átmérőjű tükröm van jelenleg, "igorésboriszos", viktoriánus mankás, és szivárványos. A legkisebb piperetáskában is elférnek, kiváló csajos ajándék, már persze akkor, ha valaki szereti a Mankákat :)

 Ők azok:


 (Baloldalon a tükör, jobboldalt a főszereplők.)










Ezeket a tükröket sajnos nem éri meg egyesével postázni innen Angliából, több a postaköltség, mint maga a tükör (ami egyébként 700 Ft), így nem is reklámoztam tovább őket. Viszont a meska boltban elérhetőek lesznek,  a postaköltségük egy ajánlott levél feladási díja lesz. Persze a wampokon is válogathattok majd belőlük!

*
Emlékeztetőül mutatok még néhány reprót a Vilma leveséből, amik szintén lesznek majd a boltban, de ezeken kívül még van néhány féle.


 A kedvenc nyuszisom:



Marie Bonbon (a magyar fordításban Édes Annus):



És a könyv zárójelenete: Boldog születésnapot!



Ezenkívül lesz még sok-sok Manka minden fajtából (pizsamás, alvós, fiús-lányos, Frida Kahlo, viktoriánus kisasszonyok, francia kisasszonyok, Igor és Borisz, plüssök), képeslapok, füzetek.

Egyetlen kérdőjeles dolog van még: ez pedig a Manka táskák ügye. Folyamatban van valami, ami viszont nagyon lassan halad :( Régóta dolgozom az eddigi Manka táskák alternatíváján, most kb félúton vagyok a megoldás felé. Amint van valami bemutatható, rögtön mutatom is:) Az viszont biztosnak tűnik, hogy csak decemberre várhatóak.

Lesz még új, illetve régi Manka könyv is.





Egy-két apró különbség lesz csak a régi és az új meska bolttal kapcsolatban. Eddig nem számoltam fel csomagolási költséget, ezentúl 100 ft-ot fogok felszámolni. A postázás ezentúl is ajánlottan, buborékos borítékban történik majd. 10 ezer ft feletti vásárlás esetén a postaköltséget én állom! A mesekönyvekbe pedig igény szerint névre szólóan dedikálok. Megrendeléseket már nem nagyon veszek fel, azért ha valami kérdésetek van, bátran írjátok majd meg, igyekszem mindenben segíteni. Meska boltomban nem cserélek terméket más alkotókkal, köszönöm a megértéseteket.

Köszönöm, hogy elolvastátok, fogok írni, ha már lesz hová kattintani! :)


Nincsenek megjegyzések: